Wie zijn wij?

Wij zijn een klein administratiekantoor en werken voornamelijk voor mensen die zich het liefst met hun eigen kwaliteiten bezighouden en zich niet druk willen maken over de rompslomp van de administratie.

Enkele voorbeelden van het segment die hiervan al gebruik maken zijn:
- Consultant(s)
- Horeca
- Schilders
- Detailhandel
- Garagebedrijf
- Muzikanten
- Particulieren

Veel bedrijven hechten waarde aan een vaste prijs per maand of kwartaal voor de administratie.
Wij hanteren deze regel niet, wij werken namelijk op basis van het uur tarief.
Nauwkeurig wordt bijgehouden welke dagen/uren er voor u is gewerkt en rekenen dit per maand of kwartaal met u af.
Het is voor zowel de klant als het bedrijf goed om te weten wat de werkelijk kosten zijn.

Begint u nog maar net dan scheelt dit in kosten, gaat u in de loop van de tijd groeien dan groeien wij automatisch met u mee. Wij zijn van mening dat wij hierdoor de juiste kwaliteit naar onze klanten kunnen blijven garanderen.

Tevens bestaat de mogelijkheid om een voorschotnota te bespreken om zo een beetje inzicht te houden in komende kosten.
Dit kan per maand of per kwartaal en zal na goedkeuring van Transia Innovations worden vastgelegd in een afsprakenformulier.

U hoeft bij ons geen contract te ondertekenen om uw administratie te laten uitvoeren. Wij willen graag alle klanten de gelegenheid geven om vrijblijvend te zijn en te blijven.

Tevens kunnen wij veel op het gebied van Office Management voor u betekenen. Office Management is een heel ruim begrip en verzoek u dan ook vriendelijk contact met ons op te nemen als er vragen hierover zijn.
Ook hebben wij een gedegen netwerk van notarissen, advocaten, deurwaarders, etc voor u klaar staan. Kortom wij kunnen veel meer voor u betekenen dan alleen het verzorgen van de administratie.

Wellicht heeft u nog vragen, u kunt dan contact opnemen met ons.
Kinrooistraat 57 1066 LC Amsterdam tel 020 6672395 fax 020 6104986